EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR
1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul
limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si
implica automat responsabilitatea platii.
2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului
online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate
contacta departamentul de rezervari si helpdesk al Direct
Booking
3. Termenul limita
de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii
rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata
penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.
4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de
minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in
functie de politica de anulare a hotelului).
5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate
sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o
confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu
garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi
onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea
contravalorii.
6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe
numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt
permise.
7. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, Direct
Booking isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii
confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara,
fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna
banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei
alternative.
8. Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 18.00 conform
polititii hotelui, ora locala, in ziua sosirii programata in
rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne
informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.
9. Toate hotelurile publicate pe directbooking.ro solicita ca cel
putin unul dintre pasageri sa aiba 18ani impliniti. In cazul in
care clientii au sub 25ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati
sa contacteze hotelul direct pentru clarificari.
TARIFE
1. Direct Booking nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de
tarifele afisate online.
2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate in
oferte
3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale
platibile direct la hotel.
4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic.
Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate.
Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de
vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.
5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile
cardului de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze
orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii
dumneavoastra.
TIPURI DE
CAMERE
1. Tipurile de camere pot varia in functie de hotel si/sau de
tara. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera
rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat
dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o
camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua
paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea
hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a
forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul
de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este
facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul
intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi
separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest
lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o
camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest
lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate
varia considerabil.
2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior,
pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul
rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua
intrarii clientului.
3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee
generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de
facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele
specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. Direct Booking nu
se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste
clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si
informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este
responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca
tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care
calatoresc.
RECLAMATII
1.Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Direct
Booking SRL in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel.
2.Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse
atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie
trebuie raportata pe loc hotelului.
3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care
ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost
informat.
TERMENI SI CONDITII
GENERALE
1. Direct Booking nu va fi responsabil pentru orice inconveniente
sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi
inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale
sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme
nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in
avans.
2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din
diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile
localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia
sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15
martie din cauza reglementarilor guvernamentale.
3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot
fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. Direct
Booking nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de
aceste aspecte.
4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va
ca toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului,
informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest
mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a
sistemului.
5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor
si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu
folositi acest site.
DOCUMENTE DE CALATORIE
1. Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data terminarii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene.
2. Tarile care permit intrarea pe baza cartii de identitate sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria. Pentru toate celelalte tari este NECESAR PASAPORTUL. Mai multe detalii gasiti pe site-ul Politiei de Frontiera: www.politiadefrontiera.ro
3. In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi CI
4. Copiii care nu au implinit 14 ani si nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
5. Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI
1. Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces.
Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.
2. Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.
3. Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.
ATENTIE!
Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: www.politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590.